poniedziałek, 3 czerwca 2013

Witaj ; )



Znalazłeś się na podstronie Birdy z Land of Grafic, dawniej Ellie. 
Skoro już tutaj się znalazłeś to zapewne chcesz zamówić u mnie szablon. W tym przypadku zapraszam do zakładki "REGULAMIN", po zapoznaniu się z nim spokojnie możesz zamówić szablon. 

Jestem zwykłą 15 letnią dziewczyną z marzeniami, oraz osobą twardo stąpającą po Ziemi. Swoje marzenia mimo wszystko chce i potrafię spełniać. W wolnym czasie jakim dysponuję w życiu lubię coś poczytać, oraz pisać opowiadania. Z natury ludziom może się zdawać, że jestem dość wredna ale tak na prawdę gdy lepiej się mnie pozna, potrafię ukazywać uczucia, nawet bardzo ; )
Grafiką interesuję się od dłuższego czasu ale swoją "przygodę" z szablonami zaczęłam kilka miesięcy temu dokładnie może pół roku. Na LOG'u jestem od czerwca tego roku. Jak każdy mam swoje wzloty i upadki, ale z grafiki nigdy nie zamierzam rezygnować.

E-Mail : palinaw69@wp.pl
Konto na deviantart : DA
Programy graficzne : Photoshop 7.o i Gimp
Wiek : 15 lat
Zamówienia : Wykonuję


Jakie szablony wykonuję?

Hmm... Trudno mi się tutaj określić ale na pewno będą to:
- Piosenkarze/zespoły 
- Aktorzy
- Harry Potter
- Pamiętniki Wampirów
- Saga Zmierzch 
- Pretty Little Liars.

Ograniczenia zdjęć 2-3. 

Jakich szablonów nie wykonuję? 

- Anime ( manga )
- Bajki ( każdego rodzaju )
- Panfu
- Zwierzęta 
- Erotyczne 
- Naruto
- Piłkarze ( choć czasami zrobię wyjątek )


!!! Nie wykonuję szablonów onetowskich !!! 


30 komentarzy:

  1. Życzę Ci powodzenia! Mam nadzieję, że szczęśliwie przejdziesz okres próbny! A jak weszłam na twoją podstronę od razu się uśmiechnęłam gdy zobaczyłam szablon! Już Cię lubię ;) Tylko jedno pytanie. Dlaczego jak wchodzę na stronkę pasek poboczny, czyli "Strona Główna", "Regulamin" itd... jest tylko w połowie? Mam nadzieję, że tu chodzi tylko o to, że mam małą rozdzielczość ekranu czy cokolwiek takiego (nie znam się xd) Więc jeszcze raz życzę Ci powodzenia!:) xx Weronika ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej Weroniko, dziękuje Ci bardzo to strasznie miłe z twojej strony ;-) A co do paska bocznego u mnie jest wszystko w porządku ( wszystkie szablony jakie robię są przystosowane do przeglądarki Google Chrome )... Jednak Możliwe, że jest to spowodowane małą rozdzielczością twojego ekranu ;-)

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Właśnie też teraz to zauważyłam :) Bo jestem teraz na Google Chrome i jest wszystko w porządku. Niepotrzebnie tylko zrobiłam jakieś zamieszanie. Pozdrawiam! <3

      Usuń
    3. Nic się nie stało ;-)

      Usuń
  2. Więc... ZAKLEP MI KOLEJKĘ JAK PRZEJDZIESZ STAŻ

    OdpowiedzUsuń
  3. Wteście znalazłam kogos kto robi szablony z 1D ;) Jak przejdziesz staż z wielką chcęcią zamówię u Cb szablon <3 Da suę zaklepywać kolejkii>? Jak tak to mi zaklepiesz? Pliss :)) Próbuję już od 2 miesięcy dostać szablon, ale nikt mnie nie przyjmuje ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy przejdziesz na staż, błagam napisz do mnie:
    werka125125@wp.pl , tt: @Hug_Weraaa , gg: 32584468
    Od dawna szukam kogoś kto zrobi szablony związane z 1D.
    Zaklepuje kolejkę jako 3-cia :)
    Trzymam kciuki za ciebie ;*
    Przejdziesz ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, ale niestety nie wiem gdzie ;c Napisałabyś mi gdzie mogę do Ciebie napisać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiać można pod najnowszą notką a ta będzie 12 ;-)

      Usuń
  6. Przeczytałam regulamin i w ni tam pisało, że muszą być minimum 3 posty ... A Prolog się liczy ?
    O i Kiedy będzie twoja nowa notka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na twoja kolejna notke <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zamówić u Ciebie tło a nie wiem gdzie. Podasz mi swój email i tam Ci napisze wszystkie szczegóły?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz, że nie wykonasz szablonów piłkarzy. Mam pytanie, czy szablon z siatkarzami byś wykonała?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;D A robisz z jakimiś dziewczynami ? Bo potrzebuję na blog o przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;D A robisz z jakimiś dziewczynami ? Bo potrzebuję na blog o przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;D A robisz z jakimiś dziewczynami ? Bo potrzebuję na blog o przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy dodasz nową notkę.? chciałabym u Ciebie zamówić szablon, bowiem bardzo mi się podoba Twoja twórczość w tej dziedzinie xx.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam szablony z Larrym Stylinsonem :) Na nowego bloga z informacjami o Larrym , faktami itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie mogłabym zamówić u ciebie szablon?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon na bloga, gdzie mam zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie mogłabym zamówić szablon z Pamiętnikami wampirów? A tak dokładniej to z Damon'em (Ian Somerhalder)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, nie mogę napatrzeć się na szablon główny ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey czy była by możliwość gdybyś wykonało mi szablon z Mattem Bomerem jako Neal Caffrey >? pozdro NINA

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo <3 znalazłam kogoś kto mógłby zrobić dla mnie szablon <3 Prosiłabym abyś .. jeżeli mogłabyś zrobić dla mnie szablon z Justinem Bieberem i Niną Dobrev. Powinien mieć bardziej ciemne kolory czarny szary, aby pasowało do tego bloga --> http://world-of-belieberss.blogspot.com/ ja sama autoruję wszystkie wpisy , proszęę odpowiedz jak najszybciej ;c <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy zrobiłabyś taki zwykły bez postaci?

    OdpowiedzUsuń